2008年4月14日月曜日

Frustration Control at Petanque / ペタンクでのイライラ対策

On April 12th, Saturday Ace and myself has participated the regular Saturday session of Aoyama Petanque with Shima-chan, a life-saver at Hiratsuka Beach Club. She has been showing talent when we have fun game in Hiratsuka, and I have invited her. I hope that she has enjoyed the high level Petanque. All that excitement and too much preparation? my performance was horrible... My frustration was so high, I could not hide it.
I would like to apologize to everybody at Aoyama. I have made promise to my wife and especially to myself, that I will never show my frustration in public.
4/12土曜の青山ペタンクの練習会にエースと私は、平塚ビーチパークのライフガードであるシマちゃんを誘って参加しました。 シマちゃんは平塚でのゲームで才能溢れるプレーを見せてくれていたので、お誘いしてみました。 平塚より高いランクのプレーに混ざり、楽しんでくれた事でしょう。 そんな興奮と、練習のし過ぎなのか?私は最悪の出来でした・・・ あまりに不甲斐無く、それが表情に出てしまいました。  青山ペタンクの皆様申し訳ございません。 すでに家内のみならず、自分自身にも、今後はイライラを表に出さない事を約束しました。

0 件のコメント: