2007年11月20日火曜日

シガーパーティーのオファー / Offer for Cigar Party

大好きなモト・ロッソでランチをしました所、オーナーからシガーのイベント企画のオファーをいただきました。シガーが思ったほど売れない事に対するなんらかの策を打ちたかったのでしょう。シガー教室のようなイベントのオファーでしたが、すぐに断りました。私はプロではないので、どの面下げてシガーについて語るのかと・・・だいたい平塚に定期的シガースモーカーは3人しか居ないし! 代わりにシガーパーティーを提案しました。 私の知り合い以外に、店では20名ほど集まるとの計算をしているようですが、楽観視し過ぎじゃない? せっかく12/23にペタンクのイベントがあるから、シガーも絡めちゃおうか? 興味ある人、いらっしゃいますか?
I have had lunch at Moto Rosso; my favorite hang out in Hiratsuka yesterday. The owner has given me an offer. He wants to have some kind of event regarding cigars. Moto Rosso handle Cuban cigars, but sales has been slow. My guess is that he wants to open business opportunity. First offer was to have cigar seminar type event. I declined already. I am not professional on cigar, amateur with attitude rather... Also there are only 3 regular cigar smokers residing in Hiratsuka! Who am I to brag about cigar? Instead, I suggested cigar party with my advise. Excluding my friends, they think they can gather about 20 people. I think that it is rather optimistic figure...
Well, we have Petanque event on Dec.23rd. Why not make it Petanque and Cigar event? Anybody interested?

0 件のコメント: