2008年2月18日月曜日

Change of Condition

Because of the funeral and other events, we have visited the beach park first time in last 3weeks. To our astonishment, the surface condition of the parking lot where we usually play Petanque has been totally changed. The pebbles are gone and smoth and flat surface appeared. Beach park has used the sandy dart I have accumilated by taking the grass off the ground has been used to improve the flattness. As of the photo, there are other constructions in progress on beach and those heavy metal vehicles has been "harden" the dirt. Now it is like a school ground. Fast like ice surface. An gentlemen from beach park has personally thanked me to have the sandy dirt piled up which made his work a lot easier... Looks like I am the one who has started all this???
お葬式や一連のイベントが続き、3週間ぶりにビーチパークに行きました。 驚いた事に駐車場の状態が激変してました。 小石は無くなりスムーズで早い面になってました。 ビーチパークが、私が野芝を取り去った際に出た、砂の混じった土を使って平坦度の補修をしたとか。 写真の通り、砂浜で作業している重機が、巻いた土を踏み固めてくれたようです。 学校のグランドのように、滑るように早くなってしまいました。 ビーチパーク職員の方からは、私が溜め置いた土のお陰で楽に作業ができましたと、感謝される始末。 結局、この変貌のきっかけは私だったのか???

0 件のコメント: