2008年7月14日月曜日

Petanque Japan Championship


ACE has competed in Japan Championship during the weekend at Gotenba. We were just in time to arrive and had to start the game immediately after our arrival. The lost rithem in the morning has affected the performance of Aoyama Petanque... The terrain was soft without grabbles and needed to be used to it, but we could not have time to practice. The result was not what we hoped for but this has become an great experience for ACE. Let's hope that our team will have better performance next year! J and K has been great waiting for their mom. To kill the bordness, they started playing in the sand. I did not stop them, but let them play as much as they wish... A very nice lady has spent time with them and they had fun. Thank you! (Sorry that I did not get your name...)
エースが御殿場で開催された全日本選手権に参加しました。 会場にギリギリで到着し、すぐに試合を開始せざるをえず、リズムを失ったまま青山ペタンクは試合を続けました・・・ テランは小石がなく柔らかい状態で慣れが必要だったのにも関わらず練習なしでのスタートですから。 結果は芳しくなかったものの、エースにとっては貴重な経験になりました。 来年こそ頑張るぞ!
JとKも、お母ちゃんを待ってイイ子にしてました。 退屈な時間を過ごすのに砂で遊び始めましたが、私も止めずに思いきり遊ばせてあげました。 やさしいお姉さんが遊んでくれて、喜んでましたよ。 ありがとうございました(お名前を聞きそびれました、すみません)。

0 件のコメント: