2008年12月1日月曜日

Visitor at Beach Park petanque site

We have had our usual session at Hiratsuka Beach Park with excitment from previous day still hanging in our mind.  I have caught cold yesterday and felt bad.  I have had porte practice since I have refrain from it for last 2 weeks.  I also had stolen technical hint from Mr.K the "point master" when I was at it.
We have had visitor to our terrain.  A biggest spider I have ever seen in Japan.   When he spread his legs, it was measured more than 150mm!  
We also had visitor from Yacht club of Beach club.  They all had beer can in their hands after the cleaning job of their yacht park.  They enjoyed 2 games among themselves.  It was a good sunny sunday.
昨日の興奮も冷めやらぬまま、通常の平塚ビーチパークでのセッションを行いました。 風邪をひいてしまい、気分は良くなかったのですが、2週間封印していたポルテの練習をしました。 ”ポワンテの鬼”K籐さんから盗んだ、あるヒントを頭において・・・
我々のホーム・テランにお客様がやってきました。 国内で見た中で最大サイズの蜘蛛です。 足を広げると有に15cmはある大きさです!
他にもヨット部会の方々が来て下さいました。 ヨット格納場の清掃作業後に、ペタンクを2ゲーム楽しんで頂きました。 晴れ渡った素敵な日曜日となりました。

0 件のコメント: