2008年6月22日日曜日

Petanque, Rain, and Bad Luck

The ACE of Hiratsuka has participated in qualification tournament of South Kanto region of Japan. She has teamed up with her club mate as Aoyama Petanque B with best possible team she can hope for, A.Buehler-san and B.Bastide-san. The team struggled their way up to best 4, but the rain has prevented to go on further. It was unlucky for Aoyama Petanque that in the same elimination group, another team from same club was there by shir luck of fair drawing process... The picture is the club mate of Aoyama Petanque trying to eliminate Ace's team. What an irony...
平塚のエースは全日本進出を掛けた南関東大会に出場しました。青山ペタンクBチームとして、ビューラーさんとベルナールさんと組むと言う、この上ないチーム構成で挑む事ができました。 チームは大変苦労しながらもベスト4に勝ち上がる事ができましたが、雨によりそれ以上の競技続行はできませんでした。 くじ引きの結果、同じ青山ペタンククラブ内で予選グループを争うと言う不運なものでした・・・ 写真は同じ青山ペタンクの高橋さん、小川さん、黒澤さんがエースのチームをやっつけようとしている所です。 なんと皮肉な・・・

0 件のコメント: